Ar 5,7 litro variklio ir dviejų turbinų užteks pergalei?

Ar 5,7 litro variklio ir dviejų turbinų užteks pergalei?

2020-08-06

Aštuoni cilindrai, 5,7 litro darbinio tūrio, dvi, galvos dydžio turbinos – toks Valdo Vindžigelskio sėkmės planas šio savaitgalio „Liqui Moly UpHill Drift“ varžyboms. Pajūrio velniu pravardžiuojamas pilotas savo naująjį automobilį įsigijo tiesiai iš garsaus Latvijos šonaslydininko – Janis Eglite. Drifto aistruoliams gerai žinomas BMW jau kuris laikas Lietuvoje ir yra pasiruošęs kovai.

Nors Lietuvoje automobilių, skirtų šonaslydžiui rinka tikrai gausi, Valdo dėmesį patraukė latvio J. Eglite „BMW E46“: „Šią mašiną pasirinkome dėl techninių sprendimų: nuo patobulintos galines transmisijos, iki V8 variklio.“ Sportininkas neslepia, kad po „žvėriuku“ vadinamu BMW kapotu slepiasi nemenkos 850 arklio galios (AG) ir 1200 niutonmetrų (Nm).

Tiesa, automobiliui atkeliavus iš Latvijos, V. Vindžigelskiui teko ją dar patobulinti: „Įsigiję šį automobilį perdarėme labai daug ir dėl savo saugumo trasoje ir dėl geresnių, patogesnių techninių sprendimų aptarnaujant šį automobilį, – pasakoja Valdas. – Iš ėsmės pakeistos aušinimo, kuro sistemos, truputį tvarkos įvesta ir variklio skyriuje, o greičių dėžė pakeista į sekvencinę. Atnaujintas stiklo pluošto „apdaras“ ir dar atlikta daugelis sprendimų bei pakeitimų“, – tęsia sportininkas.

 Daugiau nei per 100 šonaslydžio sportininkų atlieka paskutinius darbus savo automobiliuose prieš artėjančias didžiausias šio sezono drifto varžybas „Liqui Moly UpHill Drift“. Paklausus Valdo kaip jis ruošiasi Kačerginės „Nemuno žiede“ vyksiančiam trijų dienų drifto festivaliui, jis nedaugžodžiauja: „Savaitgalio varžybose stengsimės toliau gerai pasitestuoti automobilį ir, be abejo, siekti aukštų rezultatų“, – šypsosi vyras. Sportininkas kartu pridūrė, kad varžybose laukia nemažai išbandymų: „Šioje trasoje turėjome tik trumpą treniruotę, tad dar tikrai nemažai iššūkių laukia mūsų rytoj. Na, o „UpHill“ varžybose tikimės pilnai išnaudoti automobilio galingumą ir galimybes dėl itin greitos trasos.“

„Sveika“ konkurencija – labai gera paskata bet kurioje sporto šakoje, todėl šonaslydis yra ne išimtis. Nors vieni sportininkai teigia, kad Lietuvos drifto arena nėra labai konkurencinga, tačiau Valdas pateikė šiek tiek kitokią nuomonę: „Dėl konkurencijos Lietuvos drifte yra labai ginčytinas klausimas, nes niekada negalima nuvertinti priešininkų. Ne vienas turime tikrai skaudžių pamokų, kuomet prieš startą manydami, kad tai bus lengva kova, trasoje pasirodėme visai kitaip. Per daug saugiai suvažiavęs paimi ir pralaimi“, – dalinasi mintimis sportininkas.

Valdą Vindžigelskį ir jo, iš Latvijos atkeliavusį, BMW išvyst bus galimai jau šį savaitgalį, Kačerginės „Nemuno žiede“, trijų dienų didžiausiame šio sezono drifto festivalyje „Liqui Moly UpHill Drift“.
Nuotraukos: IKSD